اگر برای مساوی برویم می‌بازیم / کیانوش: الریان یک هافبک دارد، فتوکپی زندی!

کیانوش رحمتی هافبک دفاعی استقلال در بازی امشب مقابل الریان قطر نقشی کلیدی در خط میانی آبی‌ها خواهد داشت. او چند سال پیش با پیراهن پاس مقابل الریان قرار گرفت و خاطرات خوبی از آن بازی دارد. کیانوش امیدوار است که استقلال امشب نتیجه خوبی مقابل الریان بگیرد.حرف های رحمتی را می‌خوانید.

- کیانوش، از حریف امشب استقلال چقدر شناخت دارید؟
ما فیلم چند بازی الریان را دیده‌ایم و معتقدم که آنها تیم بسیار خوبی دارند.

- آیا الریان از الاتفاق قوی‌تر است؟
من الان نمی‌توانم بگویم که ضعیف‌تر است یا قوی‌تر و باید مقابل این تیم بازی کنم و نظر بدهم البته الاتفاق در تهران در همان ۱۵ دقیقه ابتدایی ما را غافلگیر کرد ولی در این بازی باید حواسمان جمع باشد.

- سبک بازی الریان به چه شکل است؟
الریان بازیکنان خارجی زیادی دارد و برخلاف خیلی از تیم‌های قطری، کند فوتبال بازی نمی‌کند. آنها در خط هافبک و حمله بازیکنان خوبی دارند و در این مناطق خطرناک هستند.

- از بازیکنان الریان چقدر شناخت دارید؟
اگر اشتباه نکنم شماره ۱۰ آنها «ماتاتا» است که بازیکن بسیار خوبی است و شماره ۲۷ یعنی یونس‌علی هم بازیکن خطرناکی است. یک هافبک چپ پا هم دارند که از لحاظ استیل‌ بازی و سبک بازی فتوکپی فریدون زندی است.

- مساوی در این بازی برای شما راضی کننده است؟
باید دید در چه شرایطی مساوی می‌کنیم. به عنوان مثال اگر بازی باخته را مساوی کنیم خوب است ولی اگر بازی برده را مساوی کنیم بد است. من معتقدم که استقلال باید برای برد بازی کند و اگر برای مساوی بازی کنیم می‌بازیم.

- مثل اینکه از الریان خاطره خوبی داری؟
بله، من با پاس مقابل این تیم بازی کردم که در آن بازی ۲- یک پیروز شدیم. من رباط صلیبی عمل کرده بودم و بعد از ۶ ماه و دو روز مقابل الریان نخستین بازی‌ام را انجام دادم.

- خیلی‌ها معتقدند تیم شما از غیبت آندو و جباری ضربه می‌خورد، نظر تو چیست؟
غیبت آنها نه تنها در استقلال بلکه در تیم ملی هم تاثیر منفی گذاشت. من امیدوارم این دو بازیکن خیلی زود برگردند چون در سه جام واقعا به آنها نیاز داریم.

- به نظر تو اصلی‌ترین رقیب استقلال برای صعود از این گروه چه تیمی است؟
ما که به امید خدا صعود می‌کنیم و از بین الریان و الجزیره هم یک تیم صعود خواهد کرد. من فکر نمی‌کنم تیم ازبکستانی صعود کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین